Avatar billede mm-2k Nybegynder
18. november 2002 - 19:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Prøver igen =) ... kritik på site

Uppps, fik vist trykket på den forkerte knap, og lukkede for spørgsmålet, sorry.

Kritik ønskes på: http://webmarks.roob.dk
Avatar billede kantoraza Nybegynder
18. november 2002 - 19:58 #1
Hej.

Siden mangler et logo/banner. Ellers flot design..

Måske skulle tekstboxene ikke være i 3D?

Smart lavet at den laver startbogstavet til stort i indfyldningsboxene!

Mvh.NC
Avatar billede izemate Nybegynder
18. november 2002 - 20:01 #2
Ja lidt tom side måske, få skaffet dig et logo/banner ting til toppen af din side, det ville pynte :)

Syntes du skulle prøve dig frem med lidt flere farver end lige Sort/hvid/grå

Ellers lækkert enkelt og stilrent design.

\\izemate
Avatar billede mm-2k Nybegynder
18. november 2002 - 20:03 #3
Heheh, ja jeg ville prøve på at lave et "flot" design, uden brug af grafik eller ligende, det er grunden til at den nok er blevet lidt for "tom".  Noteret!.
Avatar billede stroehm Nybegynder
18. november 2002 - 20:17 #4
Jeg kan godt lide at der ikke er en af de sædvanlige photoshop tutorials i toppen som grafik. Det sløver alligevel bare siden unødvendigt når først man har set det en gang!

Jeg syntes at den er over standard!
Avatar billede cdc Novice
18. november 2002 - 20:26 #5
det er nummere før den ligner siden: Siden findes ikke hos get2net :o)
Skal nok lidt grafik i toppen før den synes af noget
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. november 2002 - 20:36 #6
ERROR - Your not logged in, enter login information below.
Avatar billede mm-2k Nybegynder
18. november 2002 - 20:44 #7
jakobclausen, du skal oprette dig som bruger, før du kan benytte systemet.
Avatar billede stroehm Nybegynder
18. november 2002 - 20:51 #8
Jeg kunne ikke oprette mig som bruger - fik scrpt error da jeg prøvede ??
Avatar billede mm-2k Nybegynder
18. november 2002 - 20:52 #9
stroehm, har du mulighed for at kopierer fejlen, og tilføje den herinde ?.
Avatar billede stroehm Nybegynder
18. november 2002 - 21:14 #10
får ikke fejl mere - hmn skummelt - måske min puter fåked!
:)