Avatar billede mojion Nybegynder
17. november 2002 - 16:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

serverliste til cs !

jeg skulle gerne have en serverlist i asp ... jeg mener det er meget svært at lave, men hvad ved jeg, jeg har bare ikke tid til at lave den så på forhånd tak =)
Avatar billede mojion Nybegynder
17. november 2002 - 16:57 #1
skal lige siges jeg er til at finde på #muhcows på quakenet hvis i vil have mere info som jeg ikke e rkommet ind på.. elllers holder jeg også øje her :)
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
18. november 2002 - 15:25 #2
forstår det ikke rigtigt!?
Avatar billede mojion Nybegynder
19. december 2002 - 09:24 #3
stivan.dk serverliste .. sådan en =)
Avatar billede mojion Nybegynder
07. oktober 2003 - 21:56 #4
luk