Avatar billede majer Nybegynder
17. november 2002 - 13:52 Der er 1 kommentar

Global.asa og ServerVariables

Jeg har lavet en counter til antallet af besøgene til en hjemmeside.

Der er bare et problem: Når serveren slukkes eller går ned, nulstilles variablernes værdier i global.asa.

Derfor spørger jeg om der er nogen der har en kode til at løse dette problem.

Jeg er dog bekendt med at man kan komme uden om dette problem. Man skal tilføje noget kode til Application_OnEnd event, som skriver til disken og gemme disse variablers værdier. Når serveren er genstartet skal værdierne læses fra disken og assignes til applikation variablerne i Application_OnStart event i global.asa.

Har nogen den nødvendige kode.

På forhånd tak.....
Avatar billede spile Nybegynder
17. marts 2006 - 13:08 #1
er det dem der er på siden du vil tælle eller dem der har besøgt siden du vil tælle ?