Avatar billede ntmaniac Nybegynder
10. oktober 2000 - 20:03 Der er 3 kommentarer

IIS...Arghhh!!!!!! CACHE OFF!!!!!

Nu er jeg gået kold!!!

Hver eneste gang jeg ændrer i mine .asp filer på min IIS 5.0, fatter den ikke at opdatere det! Den cacher filerne! Selvom jeg slår det fra ved hjælp af dette i Regedit:

HKEY_LOCAL_MACHINE
  SYSTEM
    CurrentControlSet
      Services
        InetInfo
          Parameters
Marker [Parameters] og opret ny Nøgle og vælg DWORD.
Omdøb \"New Value #1\" til DisableMemoryCache
Dobbeltklik på DisableMemoryCache og ændre tallet til 1
Luk Regedit og genstart puteren

Det hjælper ikke og det her hjælper heller ikke:

http://www.eksperten.dk/spm/19823

Jeg har prøvet at slå Cache ISAPI applications fra inde under Application Configuration og ændre Exclusions/Verbs til PUT,DELETE men alt uden held =( Jeg kunne vel sagtens bare geninstalere IIS men det er ikke det der er ideen! Jeg vil finde ud af hvad det er der foresager dette problem, jeg kender mange andre der har samme problem så det lader til at være noget IIS er \"født\" med en eller anden (forbandet) feature der skal disables.

Men jeg håber virkelig der er nogle der kender svaret, selvom jeg kan se der er 2-3 andre spørgsmål om dette problem men de står alle uden et svar der virker =(
Avatar billede blazer Nybegynder
10. oktober 2000 - 20:28 #1
Prøv at slet alt inholdet i din tempoary internet files mappe....... og genstart!
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
10. oktober 2000 - 21:04 #2
den ar jeg været igennem =) det er på serveren der er en \"fejl\", det er ligemeget hvilken klient man gør ind på serveren med, og hvis w3scv bliver genstartet viser den det opdaterede indhold altså så virker det men jeg er ikke så intereseret i at genstarte den service hver gang jeg skal se de ændringer jeg laver.
HTTP Header > Enable COntent Expiration har jeg også sat til Immediately og det hjælper heller ikke på det.

Avatar billede schubert Nybegynder
17. oktober 2000 - 21:38 #3
Reinstall, hvis ikke det hjælper, er den en fejl i dine .asp-filer.

Check evt. knowledgebase hos microsoft eller i din technet