Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. november 2002 - 16:11 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Jeg smider klædet i ringen...

Jeg gider ikke mere...

Jeg har brugt utallige timer på Eksperten. Både med at hjælpe folk, men i høj grad også med at hjælpe til på forummet ifbm. udarbejdelse af regelsæt, kategoristruktur mv. og ikke mindst coadmintjansen.

Det har været både sjovt og lærerigt. Der har været opture og der har været nedture. De sidste måneder har desværre bare været én lang nedtur.

Jeg valgte at opsige min "titel" som coadmin, da jeg ikke mente min motivation længere matchede det Eksperten stod for. Da jeg herefter var ganske almindelig bruger, havde jeg lidt nemmere ved også at ytre mine ikke så positive holdninger. Men det går åbenbart ikke først at opsige sit engagement med Eksperten, og derefter endda tillade sig at kritisere nogle ting.
Jeg fik i hvert fald klistret flere ting på ryggen. Jeg lavede "skræmmekampagner" og jeg ved ikke hvad. Efterhånden føler jeg, der er spredt en så negativ stemning om min person, at jeg ikke længere føler mig velkommen i det forum, der har været en så stor del af mit liv de sidste år.

For at sige det lige ud... jeg føler mig godt og grundigt pisset på.

Dette har resulteret i, at jeg nu også vælger at sige farvel. En stor tak til de mange jeg har delt gode og konstruktive timer med. Man må indse, at alt godt har en ende...

Da jeg lige vil have mulighed for at kommentere eventuelle spørgsmål, framelder jeg først min bruger søndag aften.

/NanoQ
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2002 - 16:14 #1
Jeg har sgu på fornemmelsen du vender tilbage alligevel... :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. november 2002 - 16:15 #2
westhi, du ved ikke hvor meget der ligger bag min beslutning...
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
16. november 2002 - 16:16 #3
Øv da. Nå men hav det godt så længe du er væk - jeg håber da ikke du forsvinder for altid :)
C u @ www.it-ekspert.dk
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2002 - 16:17 #4
Det lyder kedeligt så :(

Hvis jeg først skred af raseri ville jeg sgu vende tilbage igen, da jeg næsten er afhænig af sitet ;)
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. november 2002 - 16:22 #5
arriverderchi nanoq, endnu en af de få man respekterer der er væk... Håber vi mødes udenfor dette forum :) Dine grunde kan jeg kun nikke genkendende til, da ethvert pip man siger ofte stemples med "dårlig karma" - ikke det mest konstruktive udgangspunkt, vil jeg give dig ret i...

/ Lars
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
16. november 2002 - 16:32 #6
Jeg vil gerne have lov at støtte mig til <ljweb> ord, han siger meget af det jeg ville have sagt.

Jeg er heller ikke ilfreds med det nye tiltag (salget) da jeg tror at det kommercielle kommer til at slå siden ihjel.
Men god vind fremover, du vil blive savnet af flere.
Avatar billede radiohead Nybegynder
16. november 2002 - 16:36 #7
Og....? Hvorfor skal alle der "logger af" eksperten smide sådan en post? Jeg ved sq godt, at du har været trofast besøgende på E. i flere år, men hvorfor ikke bare fortælle dine nærmeste at du ikke gider længere. Der er vel ingen grund til at alle på E. skal vide at du er ulykkelig.
Jeg synes disse posts lyder så ufattelig ynkelige... Det er ren og skær selvmedlidenhed der får Jer til at lave sådanne posts.... "kom og græd med mig" ....

I ethvert samfund må man tilpasse sig. Det har du nok ikke været den bedste til, og derfor er nogle brugere blevet trætte af dig. Da du startede på eksperten, var gennesnits-alderen relativt høj, og du befandt dig helt sikkert bedre blandt folk på din egen alder. Nu har "E" vokset sig stor og væmmelig og yngre "børn" er begyndt at oprette sig som brugere. Disse "børn" har haft svært ved at fatte dine synspunkter... Derfor har de pisset dig af...

Hmmm... Nå, men jeg forstår dig 100%. Jeg gider heller ikke mere...

-Radiohead
Avatar billede mugs Novice
16. november 2002 - 16:43 #8
Så mojn' da og god vind.
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. november 2002 - 16:45 #9
radiohead >> fordi eksperten ikke et et "site" men et community :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. november 2002 - 16:48 #10
Det er ren og skær selvmedlidenhed der får Jer til at lave sådanne posts.... "kom og græd med mig" .... <- nej... det er noget crap at fyre af.

Jeg synes det ville være kujonagtigt "bare" at smutte, uden at gøre folk opmærksomme på grunden. Det kunne jo være det kunne være medvirkende til, at andre ikke kommer ud for det samme...

(Jeg vidste denne type tåbelige indlæg ville komme, og havde egentlig besluttet mig for at ignorere dem... så betragt denne kommentar som en "smutter")
Avatar billede popsy Novice
16. november 2002 - 16:48 #11
Nanoq, tak for denne gang, har altid haft stor respekt for dig og din væremåde!!!

Du vil blive savnet af popsy!!!

God vind fremover
Avatar billede lequet Nybegynder
16. november 2002 - 16:52 #12
Radiohead > Og vi er en del der godt kan li at vide hvem der hopper fra, og vi er nogen der synes det er ærgeligt.

Personligt synes jeg efterhånden eksperten har mistet alt for meget. IDG har foreløbigt kun gjort det værre. Jeg sidder og forsøger at blive enig med mig selv om jeg skal stoppe her eller give det en chance til. Men man kan vel ikke blive ved med at give chancer, jeg har set dette ske før, i mine øjne er admin (og nu IDG) ikke "modne" nok til at se at løbet er kørt, det er ærgeligt men nogengange er virkeligheden barsk :(

Tak for alt NanoQ, og held og lykke frem over
Avatar billede soelver Nybegynder
16. november 2002 - 18:07 #13
Vil da også lige ønske dig held og lykke fremover. Og forstår så glimrende din beslutning. Selvom jeg synes det er en svær en at overbevise sig selv om. Men hvis det er mere irritation end sjov man får ud af at være her, ja, så er det nok det rigtigste at smutte mens legen er god.

Jeg vil nu ikke gå så vidt som til at nedlægge min bruger. Holder mig bare væk, når jeg bliver for irriteret. Men nu må vi se. Jeg har heller ikke været her så længe som du, og kan alligevel følge dig hele vejen. Tror ikke det er nemt at gå fra at være co-admin til almindelig bruger igen. For du vil uden tvivl stå midt mellem begge parter. Brugerne der stadig ser på dig som co-admin, og admin der stadig vil forvente en vis portion loyalitet.

Nevermind, hav det godt. Dine indlæg vil blive savnet :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. november 2002 - 19:13 #14
nanoq> snøft :(

Endnu en af de rigtige champs der giver op - du vil blive savnet.

John Stigers
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. november 2002 - 21:28 #15
nanoq => jeg har *så godt som fuld* forståelse for din mening og den afmeldelse..

Jeg kan kun sige: det har vært sjovt og godt at kende dig *håber du bliver på msn og icq ;o)* men jeg har på en måde fuldforståelse for din handling..
Jeg kan kun sige TAK for de gang vi nu engang har mødtes.
Vi ses jo nok på *du ved jo nok hvilket forum* engang imellem.

Så, Tak for nu og på gensyn! ;o)
Avatar billede donwang Nybegynder
16. november 2002 - 21:31 #16
Hov nej vent! nanoq kan du ikke lige smide dine point af til mig?o)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. november 2002 - 23:56 #17
Takker for de mange pæne ord... rart at høre, at ikke alt har været spildt arbejde :)

Jeg vælger allerede at lukke min bruger nu.

Jeg kan naturligvis stadig kontaktes pr. mail (http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=nanoq).

Jeg vil fra nu af bruge alt mit krudt på et projekt jeg mener er værd at kæmpe for. Så det kan jo være vi ses andetsteds på det store net. :)

Godnat - pas godt på jer selv... og på hinanden...

NanoQ
Avatar billede sekam Nybegynder
16. november 2002 - 23:58 #18
Pøj pøj. :)
Avatar billede lequet Nybegynder
17. november 2002 - 00:21 #19
Og hermed vil jeg også blot meddele at jeg også hopper over bord, og ønsker jer alle held og lykke frem over. Og husk at point ikke er alt her i verden, der er så meget andet der er vigtigere.

...Lequet
Avatar billede hermandsen Juniormester
17. november 2002 - 14:44 #20
En ægte Ekspert har forladt os! :(

Kommer til at savne dig NanoQ. Har aldrig kunne se nogen grund til at skulle være uenig med dig!

God vind frem over!
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
17. november 2002 - 14:45 #21
jamen farvel...
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2002 - 23:47 #22
Nanoq>Jeg kan naturligvis stadig kontaktes pr. mail (http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=nanoq).

Hmmmm, vi burde måske have fortalt Nanoq at hans minisite statement slettes når han deaktiverer hans bruger.

Well, god vind fremover Nanoq og held og lykke med projektet.
Hvem lukker spørgsmålet?
Avatar billede robotten Praktikant
18. november 2002 - 12:04 #23
Hvorfor laver folk ulykker (læs: udmelder sig), bare fordi man ikke lige er over E i weekenden?
Nå, men beslutningen er taget, og har da heller ikke i sinde, at prøve at rokke ved den. Kun herfra at udmelde et *suk* over den genrelt store omvæltning der er sket herinde på det sidste. Ikke mindst med salget, men også den generelle holdning, og den opførsel brugerne viser over for hinanden.

Men hvorom er, så orker jeg faktisk ikke at pive over det. Skulle jeg forlade stedet her, så havde det sket forlængst. Hvor mange gange har dette forum ikke været ude af kurs? Nogen har valgt at forlade den synkende skude, andre hænger stædigt ved, og får det bedste ud af det. Ingen hemmelighed, at det er sørgeligt, hver gang der frafalder en meget aktiv og kompetant bruger (som i dette tilfælde). Men lad håbe, at der så kommer nye til. Opdager da løbende nye brugere, der med gå på mod deltager 117 steder, og virkeligt prøver at hjælpe andre nødstedte brugere. De kommende "superbrugere"??

Men herfra skal der alligevel lyde et *snøft*, omend jeg kun kender nanoq som værende nu forhenværende Coadmin/bruger herinde.
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
18. november 2002 - 22:09 #24
det ville være sjovt at bøjekorte eksperten i en uge..
Avatar billede hermandsen Juniormester
18. november 2002 - 22:56 #25
>>taager-kongen
Øhhh, nej! Hvorfor skulle vi dog det?
Avatar billede robotten Praktikant
19. november 2002 - 13:37 #26
Nej, det gør jeg heller ikke??  Det er da et underligt indlæg, taager..
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
19. november 2002 - 18:15 #27
>>Nanoq - too bad :[
...der er opstået en noget kedelig udvikling her på det sidste. Det giver både stof til eftertanke og nedadvendte mundvige, når aktive og kompetente brugere vælger at forlade E...

Håber dog at du vil overvej sagen endnu en gang, og bede om at få din bruger aktiveret...

Held og lykke med projektet
Avatar billede popsy Novice
06. marts 2003 - 11:23 #28
Lukketid!? :)
Avatar billede robotten Praktikant
06. marts 2003 - 11:42 #29
Øj, nanoq har aktiveret sig selv igen...  kunne nok ikke helt undvære os alligevel *s*
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2003 - 12:43 #30
LOL
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2003 - 15:41 #31