Avatar billede rolfo Nybegynder
15. november 2002 - 13:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Grafisk facelift & optimering af affiliatesalg

www.cable-modems.org kunne bruge et facelift (men skal fortsat holdes i den enkle, saglige yahoo/google stil).
Desuden skal der optimeres omkring affiliate/banner, så det giver bedre resultater.
Der er konstant 2500 unikke brugere per dag.
Stort set alt er i frontpage & php/MySQL + lidt javascript og perl.
Serveren er FreeBSD og der er fuld statestik osv. til rådighed.

What's in it for you?
* points.
* erfaring/reference fra et site med "rigtig" trafik.
* bonus 50% af den forbedring du kan opnå på affiliate salg det første år (måske $2-4K - afhængig af dine evner).
* et seriøst projekt, som ikke er hårdt presset eller styret.

Jeg forventer et samarbejde/ping-pong, hvor jeg selvfølgelig også kan lave lidt programmering osv. som det nu er mest effektivt. Geografisk er Nordsjælland at foretrække, men det skal ikke tages som en betingelse.
Avatar billede need4speed Nybegynder
15. november 2002 - 13:42 #1
Hvorfor betaler du ikke en professionel?
Avatar billede rolfo Nybegynder
15. november 2002 - 13:48 #2
Tror du det kan betale sig? Det vi taler om her er jo stadigvæk "kun" en hobbyside... Omend den har opnået et vist niveau af popularitet, så er det stadig en faktor 20-50 fra noget man kan kunne leve af. Jeg går på det her niveau helt ind for betaling efter fortjeneste - deraf den indlagte bonus.
Avatar billede rejen Nybegynder
15. november 2002 - 13:50 #3
Det er vel en opgave på sharksforum.dk .... i stedet for på eksperten....
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. november 2002 - 14:18 #4
Husk nu også lige at tænke op optimering til søgemaskinerne, det er ofte noget designerne glemmer og der er ret vigtigt. Hvis du ikke beder om et design der er søgemaskineoptimeret kan du vel heller ikke forlange at designeren ska levere dette.
Avatar billede rolfo Nybegynder
17. november 2002 - 21:49 #5
Det er noget jeg er meget opmærksom på - og med den indlagte bonus er det også klogt at holde sig for øje... Ingen kunder - ingen penge... Der er rigtig mange der kommer til  siden fra f.eks.  Google.
Avatar billede rolfo Nybegynder
19. november 2002 - 09:49 #6
Hvor får man respons på sådan en opgave, hvis det ikke er her? Der må da være nogle flittige og ivrige webfolk som kan bruge en seriøs reference og en god udfordring? Eller nogle studerende som skal bruge et projekt?
Opgaven er iøvrigt også slået op på sharksforum - hvor der heller ikke er så meget respons.
Avatar billede and.vang Nybegynder
20. november 2002 - 14:52 #7
Jeg vil gerne kigge nærmere på opgaven, men kun mht. nyt webdesign. Har nemlig ikke de store erfaringer med reklameproduktion. Du kan se nærmere på mit websted: http://www.a-vang.dk (overse selvfølgelig de angivne priser)

Kontakt mig per mail: avn@a-vang.dk

/Anders
Avatar billede rolfo Nybegynder
20. november 2002 - 16:57 #8
Lyder godt - der er faktisk ikke tale om reklameproduktion. Det er nok mere et spørgsmål om at optimere brugeroplevelsen så købelysten stiger lidt :-)
Avatar billede and.vang Nybegynder
05. december 2002 - 14:51 #9
Tak! :)