Avatar billede master_dollas Nybegynder
15. november 2002 - 12:46 Der er 10 kommentarer

full screen - lige som i gamle dage...

Jeg sidder her og leger med noget VB, osv...

Lige som i det gamle C hvor man åbnede en skærm, og der efter kunne tegne circler osv... Hvordan gør man det i VB?
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
15. november 2002 - 12:51 #1
Sæt Windowsstate = 2 maximized
sæt Borderstyle = 0 none
Avatar billede master_dollas Nybegynder
15. november 2002 - 12:54 #2
DEt har du vis helt styr på det her... fedt nok... Lige nogle flere spørgsmål:

1. Hvordan laver man det om til en grafisk skærm, ligesom i gamle dage?
2. Kan du hjælpe mig med noget mouse event?
3. Har du nogle gode sider omkring grafik?

Hvis du ønsker flere point for hjælpen, må du lige sige til... :)
Avatar billede sjh Nybegynder
15. november 2002 - 13:03 #3
Her er et par vbapp om grafik i vb:
http://home.get2net.dk/sjh/eksperten/200730/
Avatar billede master_dollas Nybegynder
15. november 2002 - 13:09 #4
sjh:
Med de eksempler du kommer der, siger min puter:

The Visual Basic 6.0 migration tool is not installed on this computer

Hvor får jeg det fra`

Lidt grotest at jeg ikke ved det, når jeg arbejder for Microsoft...
Avatar billede jens_nuuk Nybegynder
15. november 2002 - 13:19 #5
Det siger vel alt om Microsoft "sorry jeg kunne ikke lade være"
Avatar billede master_dollas Nybegynder
15. november 2002 - 13:21 #6
Det er helt iorden Jens Nuuk(null). Dem får jeg mange af om dagen... Spc. fra konen! :) Men er der ikke nogle der kan hjælpe mig?
Avatar billede martin_moth Mester
15. november 2002 - 13:37 #7
Du mangler vist kun svar på dit sp. nr 2: Hjælp med "noget mouse event"?

Svaret er "ja"

Lidt mere specifikt: Prøv at tryk F1 (hjælp) og slå op under mouse events - der er et helt kapitel om det. Held og lykke, Martin :o))
Avatar billede master_dollas Nybegynder
15. november 2002 - 13:40 #8
Ja, jeg mangler stadivæk noget info om det grafiske...
Avatar billede martin_moth Mester
15. november 2002 - 16:24 #10
PS: skal du ikke give point i www.eksperten.dk/spm/281521 ?