Avatar billede mecca31 Nybegynder
14. november 2002 - 09:13 Der er 11 kommentarer

Køler problemer

Jeg har fået en ny køler NC supersilent, og jeg vil gerne have et program der kan styre min Køler på min cpu et program som Vcool, men problemmet er at Vcool gør sådan at min computer den halter, det vil sige Fryser på skærmen, altså alt går i står, jeg har virkelig brug for hjælp på det her spørgsmål

Altså hvad kan der være galt eller er der nogen der kender nogen andre Programmer som kan gøre det samme

MVH Thomas
Avatar billede proximus86 Nybegynder
14. november 2002 - 09:28 #1
en køler styrer jo sig selv mht til hastigheden... den bestemmer selv farten.. og hvis den bliver varm så køler den bare mere... eller så tag og hent programmet speedfan det er meget godt til at se hvad graderne er på de forskelllige ting i computeren...
Avatar billede jailbird Nybegynder
14. november 2002 - 09:33 #2
prøv på http://www.noisecontrol.dk og se om du kan finde noget brugeligt. Håber du kan bruge det, har selv haft en computer der halter, knap så fedt ;o(
Avatar billede mecca31 Nybegynder
14. november 2002 - 10:06 #3
Jamen det jeg skal bruge er et program som Vcool Bare det ikke er vcool
Avatar billede jailbird Nybegynder
14. november 2002 - 10:16 #4
http://www.overclocking.dk/download.asp kan du finde det du leder efter tror jeg nok ;o/

/Jailbird
Avatar billede mecca31 Nybegynder
14. november 2002 - 10:19 #5
Okay Jailbird, men hvad for et program tror du der virker , det der er problemmet er at Vcool er mega godt, men det fucker op i min comp, min computer den Fryser lige pludserlig, jeg tror det er vcool skyld, eller ved jeg ikke hvad det er
Avatar billede jailbird Nybegynder
14. november 2002 - 10:19 #6
under ovenstående link skal du ned og kigge i den kategori der hedder Overvågnings Utility
Avatar billede mecca31 Nybegynder
14. november 2002 - 10:20 #7
Okay prøver hvis jeg får det til at virke så får du Point*S*

Men ellers har du ikke hørt om at Computeren Den fryser
Avatar billede jailbird Nybegynder
14. november 2002 - 10:25 #8
hvilke styre-system køre du? Win 95, win 98 eller????
Avatar billede mecca31 Nybegynder
14. november 2002 - 10:27 #9
Jamen ejg køre Win Xp, jeg ved ikke hvad det kan være der er galt men Den gør det kun nogengange jeg har prøvet at convatere mit Filsystem om til Fat32 fra Ntfs for og se om det virker
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
14. november 2002 - 12:25 #10
hvad for et bundkort har du ???
da der tit er programmer til netop dette fra producenten af dit bundkort
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
20. april 2004 - 18:28 #11
lukketid