Avatar billede widtfeldt Nybegynder
14. november 2002 - 08:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Et godt webhotel

Jeg manger et webhotel der tillader ASP - og som vil vedtage vedligeholdelse at siden?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. november 2002 - 09:01 #1
hvad mener du med vedligeholdelse?
Avatar billede widtfeldt Nybegynder
14. november 2002 - 09:38 #2
En der kan rette til, når det bliver nødvendig, eller hvis der bliver fundet fejl.
Avatar billede speedy Nybegynder
14. november 2002 - 09:59 #3
hmm....nu er det jo ikke lige det som webhoteludbydere normalt ta'r sig af. Var det ikke nemmere bare at finde en programmør som kan klare det ?

/SpEeDy
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. november 2002 - 10:47 #4
Det gør alle webhoteller nok, men hvis fejlen så ligger i dine script, så kan du nok regne med at få en lille ekstra regning.
Avatar billede speedy Nybegynder
14. november 2002 - 10:51 #5
bacardil>>Hvad mener du med at alle webhoteller vedligeholder/ændrer i deres kunders kode ? Det har jeg da aldrig nogensinde hørt om at de gør ? Det har da ikke noget med webhosting at gøre.

/SpEeDy
Avatar billede widtfeldt Nybegynder
14. november 2002 - 12:46 #6
OK - Jeg har et side liggende ved en udbyder som stinker for vildt.

Derfor ledete jeg efter et hotes som også kunne kode lidt siden, hvis det blev nødvendig.
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. november 2002 - 13:08 #7
speedy> Der er masser der tilbyder fejlretning.

widtfeldt> Du skal regne med at prisen ligger på i hvertfald 400 kr. pr. påbegyndt time for fejlretning af dine script.

Det koster jo udbyderen løn til medarbejderne at de skal sidde og fejlrette script.
Avatar billede speedy Nybegynder
14. november 2002 - 13:53 #8
bacardil>>okay, det har jeg aldrig hørt om,  men så lærte jeg det :D

/SpEeDy