Avatar billede dr.pixel Nybegynder
13. november 2002 - 16:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CSS: Framespacing?

Dette er et CSS-spørgsmål:

Er der nogen der kender syntaxen for at sætte framespacing (i et frameset) via stylesheetet?

Jeg leder efter noget lignende:

.mitframeset  {frame-spacing: 10px}

Desuden vil jeg gerne vide hvordan man farver denne frame ( f.eks. {frame-color: red} )
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2002 - 18:02 #1
Farven er højst sandsynligt border-color. Jeg ser lige, om jeg kan finde ud af det med framespacing...
Avatar billede dr.pixel Nybegynder
14. november 2002 - 09:24 #2
Det er desværre ikke border-properties jeg er ude efter. Jeg kan sætte border-color osv. i hver frame via css.
Men det er afstanden mellem to frames, som sættes med framespacing i html. Det afstandsstykke er som default hvid, og jeg kan (måske) ikke ændre farven på det. Jeg har brug for afstandsstykket, da det er det som man "trækker i med musen" for at ændre framens bredde.
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2002 - 17:03 #3
OK, på den måde. Skal det være CSS? For jeg kunne ikke finde noget.
Avatar billede dr.pixel Nybegynder
14. november 2002 - 17:09 #4
Ja, desværre skal det være CSS.
Jeg lukker spørgsmålet, for der er nok ingen løsning.
Ellers mange tak  :o)
Avatar billede dr.pixel Nybegynder
14. november 2002 - 17:11 #5
test