Avatar billede p2 Nybegynder
12. november 2002 - 20:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

MP3 i ½ kvalitet

Hvordan får jeg mine MP3filer ned i 64kbit? (lige som wma)?

Hvilket program skal jeg bruge?
Avatar billede p2 Nybegynder
12. november 2002 - 20:47 #1
+ Hvis jeg laver den i halv kvalitet, hvor mange minutter kan jeg så have på 32 MB?
Avatar billede congame Nybegynder
12. november 2002 - 21:03 #2
brug winamp.:

1. åben winamp
2. tryk "Ctrl+p"
3. derefter går du ind under output
4. vælg wma outputet
5. tryk på config.
6. vælg output directory, 32000, 64 stereo
Avatar billede congame Nybegynder
12. november 2002 - 21:05 #3
ca 60 - 64 min.
Avatar billede p2 Nybegynder
12. november 2002 - 23:29 #4
Filerne skal ikke være WMA, men Mp3 i 64 stereo! Min Mp3 afspiller kan kun atage MP3, og ikke andet.
Avatar billede congame Nybegynder
12. november 2002 - 23:40 #5
Undskyld, under output skal du vælge nullsoft disk writer plug-in istedet for.
Det du skal gøre er at sætte et hak ud for Convert to format inde under config.
og så skal du vælge mpeg-layer 3 som output format. så skulle det meget gerne virke
Avatar billede p2 Nybegynder
13. november 2002 - 00:12 #6
Findes der ikke et program til det? Jeg har ikke Winamp, men bruger Media Player til MP3er - der må da findes et program, som kan nedsætte bitraten
Avatar billede madizone Nybegynder
13. november 2002 - 00:13 #7
Du kan hente dBpowerAMP Music converter gratis fra www.dbpoweramp.com
Det kan konvertere dine mp3'er til en lavere bitrate.
Du skal bare vide at alm. MP3 ikke li'som brilliere v/ 64 kbit.
Faktisk lyder det som en dåse rådden tun. Hvis du vil ned i de lave bitrates, så skal du bruge WMA. Eller hvis din afspiller understøtter det : OGG Vorbis eller mp3PRO.
Avatar billede madizone Nybegynder
13. november 2002 - 00:16 #8
...hvilket skulle have været et svar.
Avatar billede congame Nybegynder
13. november 2002 - 06:54 #9
Hallo, winamp er et program, du behøves jo ikke at bruge det som afspiller, vel
Winamp fungere rent faktisk ganske fint når det gælder sådan noget.
Plus at lyden i nogen tilfælde faktisk er overvældende god når du konvertere til 64.
Så du vælge bare under installationen at winamp ikke skal afspille mp3 på din pc.
MEn hvis jeg var dig ville jeg godt nok skrote Media Player, da winamp fungere hurtiger og bedre
Avatar billede tarak Nybegynder
13. november 2002 - 10:53 #10
prøv at bruge cdex til at konvertere med ned 64k/bit