Avatar billede fnugster Praktikant
12. november 2002 - 17:06 Der er 10 kommentarer

ID

Jeg kan skal bruge min registrerings kode i min XP-proffesionel, hvordan kan jeg se den, i systemet når det er installeret??
Avatar billede donwang Nybegynder
12. november 2002 - 17:09 #1
Den står på cdèn!
Avatar billede fnugster Praktikant
12. november 2002 - 17:12 #2
Jeg spurgte om hvor jeg kunne se det systemet, og ikke på cd'en eller manualen..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
12. november 2002 - 17:12 #3
start| kør, skriv regedit, naviger til denne nøgle
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion
Kig efter productid
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
12. november 2002 - 17:21 #4
Hmm.. det er ellers der det står på min XP pro ?.
Avatar billede fnugster Praktikant
12. november 2002 - 17:21 #5
Det er det samme som står under system.. Det er den kode som skal aktiveres ved microsoft der skal bruges.
Avatar billede hub Nybegynder
12. november 2002 - 17:48 #6
Avatar billede hub Nybegynder
12. november 2002 - 17:48 #7
Sorry, var lige for hurtig der..trækker mit svar.
Avatar billede k-w-k Nybegynder
13. november 2002 - 19:02 #8
Her har du svaret:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion]

Markér nøglen CurrentVersion for at vise strengværdierne i den højre rude.
Dobbeltklik på strengværdien SourcePath, og ret værdien.
Avatar billede k-w-k Nybegynder
13. november 2002 - 19:05 #9
Undskyld, det var svaret på et andet spørgsmål, her har du det rigtige svar:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion]

Markér nøglen CurrentVersion for at vise strengværdierne i den højre rude.
Kik under ProductID.
Avatar billede blaatand Nybegynder
14. november 2002 - 03:13 #10
Lettere endnu, højreklik på denne computer og vælg egenskaber... står der uden at skulle klikke videre end det ;)