Avatar billede kim014 Nybegynder
09. oktober 2000 - 21:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ibm skærm finder Win 98 som standart

Jeg har lige skiftet til IBM 15\" skærm 2215 jeg har prøvet at finde ibm 2215 i listen men når jeg genstarter har win 98 fundet den som standart. Det er måske ligemeget ? eller bliver skærm mere klar med rigtig driver.
MVH. kim014
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
09. oktober 2000 - 21:58 #1
Forskellen i om du bruger den rigtige \"driver\" til skærmen eller ej, er blot at med den korrekte driver, vil Windows være begrænset til at kunne benytte de opløsninger som din skærm rent faktisk kan klare, så hvis du blot ikke begynder at teste opløsninger der ligger ud over det din skærm kan klare, er det lige meget om du bruger en Windows standard driver eller en specifikt til din skærm
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
09. oktober 2000 - 22:00 #2
Og nej, din skærm bliver ikke mere klar, selvom du skifter til en \"driver\" der er specifik til din skærm!
Avatar billede jdirach Nybegynder
10. oktober 2000 - 14:28 #3
Nej det er rent faktisk det samme!
Avatar billede kim014 Nybegynder
10. oktober 2000 - 17:27 #4
Mange tak for svaret