Avatar billede enigma_morten Nybegynder
12. november 2002 - 14:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

KODE!! HJÆLP!!

Hejza...

Jeg har installeret studio max 5, men så fik jeg min computer formateret. og når jeg vil indstallere det nu skal jeg have en anden kode end jeg har!!! Kan man ikke omgå koden, eller skrive en anden??
Avatar billede el_fredo Praktikant
12. november 2002 - 14:45 #1
Er det en original version af 3D Studio MAX du har?
Avatar billede enigma_morten Nybegynder
12. november 2002 - 14:46 #2
Nej...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. november 2002 - 14:48 #3
enigma => læs venligts reglerne http://www.eksperten.dk/regler.phtml

du får IKKE hjælpe til sådanne noget herinde..
Avatar billede jelzin101 Praktikant
12. november 2002 - 14:49 #4
"når jeg vil indstallere det nu skal jeg have en anden kode end jeg har!!!"

kontakt discreet, på www.discreet.com, de kan fortælle dig hvad du skal gøre.

såfremt der i dette spørgsmål postes link, eller gives oplysninger der kan bruges til en omgåelse af kodebeskyttelsen i ovennævnte program, herunder post af selve koden vil en evt. fortsat eksistens for bemeldte personer blive overvejet nøje.

enigma_morten>> jeg vil med det samme råde dig til at stoppe disse spørgsmål, du har for 5 min. siden fået deaktiveret et spørgsmål pg.a. ophavsretsstridigheder, og opretter så dette.

jelzin/coadmin.
Avatar billede enigma_morten Nybegynder
12. november 2002 - 14:51 #5
ok undskyld
Avatar billede kloster1 Nybegynder
01. december 2002 - 20:55 #6
Og så kan du jo også lige lukke det! Tak
Avatar billede enigma_morten Nybegynder
05. september 2003 - 18:52 #7
Okay .. FUCK JER!!