Avatar billede jpb Nybegynder
09. oktober 2000 - 15:27 Der er 3 kommentarer

Access Database

Hvis jeg skal bruge Access Databasen til at holde styr på priser på min side, og kun skal se prisen for varen i en form rude på siden eller ingen rude bare et forudbestemt sted på siden, hvordan gør jeg, venlig forklar i korte træk, jeg har i forvejen leget lidt med Access.
Avatar billede larsk Nybegynder
09. oktober 2000 - 21:00 #1
I korte træk:

Du skal have åbnet din database f.eks ado. Herefter kan du lave en select i asp f.eks

<% set mindb = session(\"db\").execute(\"select * from minedata\") %>

nu kan du hente en værdi(felt) fra den record du står på:

<INPUT TYPE=\"TEXT\" NAME=\"TEST\" VALUE=\"<%=mindb(\"felt\")%>\">

VAR DET NOK
Avatar billede fonne Nybegynder
16. oktober 2000 - 08:53 #2
Kære. Jeg ved ikke om dette er den rigtig måde at finde dig?? Jeg er en pæn og nydelig mand efter min egen mening på 51 år. Er single og nyder egentlig livet. Dog søger jeg en kæreste eller en veninde til dejlige stunder. Det er de unge eller eldre piger som fanger min opmærksomhed, så du er nok på min alder. Nu vil jeg helst ikke sætte en øvre grænse, men jeg tror ikke du er over 40 og ikke yngre en 59, for det kommer an på hvordan du er som person. Det er vigtigt at vi passer sammen og finde lysten til hinanden. Helst er du single som jeg, men er du i forhold eller gift vil jeg ikke blande mig i det. Det vigtige er at vi sammen kan finde hyggelige stunder hvor vi kan snakke sammen og have det rart. Naturligvis håber jeg også på erotik mellem os. Jeg holder meget af at slappe af hjemme og nyde selskab med en dejlig veninde. Er til kys og kram og nærhed hvilket jeg absolut savner i mit liv. Så savner du det også så skriv til mig og lad os finde ud af om vi sammen kan skabe en eller anden form for fremtid sammen. Dukker den rigtige op, håber jeg vi bliver kærester, ellers er jeg åben for alle muligheder. Lad dig nu ikke skræmme af at jeg er yngre eller eldre end dig, men lad os koncentrere os om hinanden i stedet. Hvis du har læst hertil, vil jeg blive skuffet hvis du ikke forsøger at kontakte mig uanset din ader. Lad os sammen finde det vidunderlige forhold, og gerne snart. Masser af kys og kram på forhånd. for hurtigere kontakt ring mig på tel: +45 28470925 / +45 24921666
eller hygg dig med min hjemmeside :
http://www.jfonne.subnet.dk email fonne9@yahoo.no
Avatar billede powell Nybegynder
16. oktober 2000 - 09:43 #3
Hej Fonne, er du ikke lige havnet forkert, noget andet er på din hjemmeside, brug en ordbog, det kunne måske hjælpe lidt på din søgen.