Avatar billede spiff_21 Nybegynder
12. november 2002 - 09:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Exchange server

Jeg har en exchange server. Som det er henter jeg selv mail ind fra en ekstern pop3 server, og ved hjælp af rules, der ser på subject bliver de lagt ud i nogle public foldere. hvor medarbejdere ekspedere de mails der kommer. Dette skal jeg have automatiseret således at det ikke er min maskine der gør det.

Jeg har fundet et tredjeparts produkt der kan hente mails fra pop3 serveren, ind til en bruger, men hvordan får jeg exchange serveren til at sortere de mails der kommer til brugeren ud til public folders, og andre brugere, baseret på den subject i mailen. ??

P.S. Jeg vil helst undgå at bruge tredje parts produkter.
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. november 2002 - 20:34 #1
Jeg mener ikke du kan dette, det sker mig bekendt på klientniveau
Avatar billede spiff_21 Nybegynder
14. november 2002 - 09:39 #2
Det kan jeg ikke bruge til noget
Avatar billede spiff_21 Nybegynder
11. februar 2003 - 18:55 #3
jeg lukker spørgsmålet uden svar
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. februar 2003 - 19:00 #4
Jeg er ked at at jeg ikke kan hjælpe dig, næste gang må du spørge om noget der faktisk kan lade sig gøre