Avatar billede guderup Nybegynder
11. november 2002 - 13:34 Der er 4 kommentarer

problemer med grafikkort

Hej

jeg har haft nogle problemer med mit grafikkort det er et:
Palit Microsystems Daytona GeForce4 Ti 4200
problemet er at min computer meget ofte fryser er der nogen der har det samme problem?
jeg kører win xp
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2002 - 16:30 #1
ja,i spil kun ellers ikke - prøv at installer ny driver http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=drivers  min havde et problem i testprogrammet 3DMark2001 SE  var resultatet kun 2301 men efter ny installet 7195 selom den ikke hele tiden gik ned .Man kan også sætte instillingerne i kontrolpanel-skærm-instillinger-avanceret- geforce4 ti4200 brug ? hen foran de forskellige dele,eller opdater bios måske noget i den...???
Avatar billede funkymonkey Nybegynder
11. november 2002 - 18:31 #2
Det kan som altid være mange ting, start med at opdatere drivere(som zou sagde) prøv derefter at finde ud af om din hardware bliver for varm(ringe udluftning af kabinetet, høj temperatur i lokalet, o.v.s.) og endelig om din PSU kan klare din pc kører for fulde hammer
Avatar billede rosenlund.dk Nybegynder
11. november 2002 - 19:13 #3
Du har helt sikkert et varmeudvekslingsproblem. Kan kortet komme af med varmen, eller kan du placere det anderledes i maskinen. (havde samme problem med Compaq, driveropdatering løste ikke problemet, ny blæser løste det!)
Avatar billede guderup Nybegynder
12. november 2002 - 09:46 #4
driveren er opdateret og det er ikke problemet, problemet løser sig hvis jeg smider mit gamle grafikkort i maskinen,jeg har så kontaktet dem som solgte mig  grafikkortet og de byttede kortet men det hjalp heller ikke så det må jo være grafikkortet der er noget i vejen med