Avatar billede bnau Nybegynder
10. november 2002 - 23:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bruge tv-et som skærm??

Jeg har et Nvidia Geforce 4-kort MX 440 med tv-out, som i mine øjne burde sætte mig i stand til at bruge mit tv som monitor. Jeg har forbundet tv'et med kortet via et kabel der ender i et gult hanstik, som passer ind i tv'et's gule hunstik - det samme hunstik, som jeg bruger til at få billede på fx PlayStation 2. Kablet blev leveret med kortet. Men på tv'et er der bare sort skærm, lige meget hvad jeg gør. Kan nogen hjælpe??
Avatar billede tax Nybegynder
10. november 2002 - 23:13 #1
Jeg mener du skal hente driveren fra dem der har sammensat kortet. Geforce chipsættet er bare en komponent på det.. Du bruger højest sandsynligt driveren fra nvidia.com

Men anyways så er det ikke så meget at råbe hurra for.. Opløsningen er jo ikke nær så god som på monitor. pal er vist noget med 520 linier eller noget.

Det var ihvertfald sådan jeg gjorde da jeg legede med det. men det kom jeg hurtigt fra.
Avatar billede savle Nybegynder
10. november 2002 - 23:35 #2
højer klik på skrivebord vælg egenskaber, vælg instillinger og avanceret, har du en fane der hedder nView ? hvis ikke så skal du hente nye driver http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp , når det er gjort skal du klon, under nView og så skulle der være billede på dit tv.
Avatar billede bnau Nybegynder
11. november 2002 - 00:09 #3
Worked like a charm! Tak for hjælpen, savle.
...men du er nødt til at lægge et svar, hvis du vil have point :-)
Avatar billede savle Nybegynder
11. november 2002 - 00:11 #4
Kun glad for at hjælpe :-)