Avatar billede edske Nybegynder
09. november 2002 - 16:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til sbs 2000

Er der en som har nogle gode guider til hvordan man installere en sbs 2000??

Jeg vil meget gerne have en masse gode råd,,, om hvad man skal passe på med og lign.

Der skal kun være 5 brugere på, så det burde ikke være de helt store.

Skal man benytte sig af active directory?????

Evt. hvis der en frisk person som har lyst til at være tutor(underviser) eller hvad man kan kalde det..

På forhånd tak for hjælpen.

\Claus
Avatar billede dhans Nybegynder
09. november 2002 - 17:07 #1
jeg vil da gerne hjælpe dig!!!
Icq 123438981
Avatar billede edske Nybegynder
09. november 2002 - 18:01 #2
Det lyder rigtigt godt...jeg kontakter dig på icq
Avatar billede edske Nybegynder
29. juni 2003 - 10:47 #3
lukker