Avatar billede k-s-d Nybegynder
07. november 2002 - 12:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Underskrift indsamling

Hej
Har brug for et script eller lign. som kan bruges til underskrift indsamling. Ideen er den at man har en side hvor der saa i bunden er en rubrik til nick evt. email og saa man har en kanp der staar sign, og man saa kommer til en side hvor samtlige personer der har "skrevet" under staar, maaske qunne der ogsaa staa et sted det totale antal af underskrifter, der skal self være lidt sikkerhed på det noget med 1 stemme pr. ip

Gir det max antal point jeg kan 200 stks for den som kommer med løsningen og som er villig til at hjælpe mig hvis jeg sq støde på problemer, hvilket jeg nok gør ;)
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2002 - 12:46 #1
kan ikke hjælpe dig, men din id med en stemme pr. ip, vil nok ikek være sagen, da mange bruger fælles ip, eller ikke har fast ip, eller bruger andre offentlige maskiner, og derved vil din underskrift indsamling ikke være brugbar, da den giver et forkert billede.

mvh.
Rasmus Fallesen
Avatar billede k-s-d Nybegynder
07. november 2002 - 13:04 #2
hvad vil du ellers foreslå ?
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2002 - 13:06 #3
Tror ikke at du kan lave dette 100% sikkert, men en mulighed var vel cokkies for at lave den mere representativ. men der er jo så rimelig mange der ikke tillader dette mere på deres computere
Avatar billede k-s-d Nybegynder
07. november 2002 - 19:21 #4
Maa da være nogen som kan greje den
Avatar billede chrisrj Forsker
10. november 2002 - 14:26 #5
du kunne lave det så man skulle oprette en bruger, som du godkender, og så på den måde tjekke om brugeren har givet sin underskrift.
Avatar billede schaefner Juniormester
10. november 2002 - 14:28 #6
gemme email-adressen som folk indtaster, så man kun kan lave en underskrift per email
Avatar billede schaefner Juniormester
11. november 2002 - 21:59 #7
folk gider vel oprette flere emailadresser bare for en underskriftindsamling :)
Avatar billede schaefner Juniormester
11. november 2002 - 21:59 #8
folk gider vel ikke oprette flere emailadresser bare for en underskriftindsamling. En lille, men rimelig vigtig detalje ;D
Avatar billede ullum Praktikant
11. november 2002 - 22:00 #9
næ, men jeg har tre
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:15 #10
lukketid ?