Avatar billede ng_tnt Nybegynder
07. november 2002 - 09:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

XP sletning af bruger

Sidder med en bærbar og har slettet en brg., ville efterflg. slette mappen "BRG" men nægtes adgang, selvom jeg kører som ADM på pc'en. Nogen der har guldkornet så jeg kan få rettighederne til denne mappe ???
Avatar billede ghettofamilien Nybegynder
07. november 2002 - 15:16 #1
For at slette en brugermappe, kan du starte op i fejlsikret tilstand. Det virkede for mig, så måske virker det også for dig.
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
08. november 2002 - 09:58 #2
>ghettofamilien      > Tak for forsøget, men det hjalp ikke ! prøver med gpedit.msc..........
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
16. juli 2003 - 13:06 #3
ingen løsning....
Avatar billede jpvj Nybegynder
16. juli 2003 - 13:10 #4
Jeg antager at det er under "Documents and Settings".

I første omgang kan du blot højreklikke på denne computer, vælge egenskaber, avanceret, bruger profiler.

Her skulle du gerne have minst 1 "Slettet bruger" profil. Slet denne.

Hvis mappen ikke er slettet, så skal du blot overtage ejerskabet til mappen:
Højreklik på mappen, vælg egenskaber, sikkerhed, avanceret, ejer.

That's all.

Hvis du har lyst til at kaste points for svare, så læg en ref. her.

JP
Avatar billede pilfinger Nybegynder
16. juli 2003 - 13:12 #5
her er en lidt kringlet måde at omgås det på men tro mig det virker.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
16. juli 2003 - 13:12 #6
Avatar billede jpvj Nybegynder
16. juli 2003 - 14:55 #7
Nu er det en mappe der er problemet og ikke en registry hive.

Samme funktionalitet kan Administrator lave gemmen regedt32...

JP