Avatar billede prays Nybegynder
06. november 2002 - 21:12 Der er 4 kommentarer

DNS reverse og webspeed?

Jeg har prøvet at sende en mail til webspeed for at høre om man kan få DNS reverse, men efter de ikke har svaret spøger jeg her om der er nogen der ved om man kan få DNS reverse hos webspeed?
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
08. november 2002 - 01:07 #1
Hvis det er webspeed modem så kan man.
samme problem her og fik at ved fra webspeed at det kan ikke lad sig gør og  at jeg skulle lad maskine tændt, eller genstart hverdag, så beholder jeg det samme dns hele tiden.
Avatar billede prays Nybegynder
08. november 2002 - 06:21 #2
ok
Men tænkte nu mere på noget andet. Det er fordi jeg hoster bnc på min server, også har jeg også et domæne som jeg vil have vhost på.
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
08. november 2002 - 06:29 #3
Jeg tør ikke sige til dig at gør det,
for som sagt, det er lidt usikkert med webspeed, når det er ikke fast ...
Avatar billede tscholz Nybegynder
15. december 2002 - 19:56 #4
Har du fast ip? I så fald skriv til hostmaster@tele.dk med ip, ønsket hostname, og kundenummer. Burde virke med alle teledanmarks produkter, så længe du har fast ip.