Avatar billede klas Juniormester
07. oktober 2000 - 18:33 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

wingate . .kan ikke spille spil . .

Heysan :o)

Jeg har wingate instaleret til modem deling . . . men nu er det jo lige sådan at vi gerne vil spille lidt over nettet . . det vil svinet sq ikke ( wingate = svinet ) . . er der noget man kan gøre for at det kommer til at virke ?
Avatar billede gozar Nybegynder
07. oktober 2000 - 18:39 #1
Er er ikke en log fil fra wingate du kan gå ind og kigge i, og så se hvilken port, den prøver at conecte til. Og så åbne for den port op wingate..

Set evt sikkerheds neavuet til minimum på wingate!
Avatar billede psycosis Nybegynder
07. oktober 2000 - 18:42 #2
I det hele taget synes jeg at wingate smadrer hele systemet.... du skal prøve noget proxy istedet.... det er en del bedre jeg har haft mange problemer med Wingate.....

//Psycosis
Avatar billede lrj Nybegynder
07. oktober 2000 - 20:58 #3
Hvilke spil under hvilke omstændigheder?
Avatar billede klas Juniormester
08. oktober 2000 - 11:38 #4
Vi har droppet det . . fik både wingate og winroute til at virke . .ingen af dem kunne kører med spil . . det sto også i hjælp filen til winroute (kun en spiller af gangen)

Avatar billede z_master Nybegynder
08. oktober 2000 - 11:59 #5
Klas.. hvilket spil snakker vi om?

Fordi så synes jeg du skulle kigge lidt på

www.sygate.com  jeg har ikke haft nogle problemer med at spille på samme tid med min lillebror..

Det gjaldt hvertfald Half-life Counter-strike og Diablo 2 og nogle andre mindre spil
Avatar billede klas Juniormester
08. oktober 2000 - 12:01 #6
Vi spiller Tiberian Sun over Westwood online

Det er vist fordi at vi har samme udgående ip.
Avatar billede gozar Nybegynder
08. oktober 2000 - 14:37 #7
Er der ikke en funktion der hedder mapped ports i wingate??
Avatar billede lrj Nybegynder
09. oktober 2000 - 02:46 #8
gozar - men det har jo ikke rigtig noget med ip\'en at gøre :)
Avatar billede gozar Nybegynder
09. oktober 2000 - 08:53 #9
lrj>>Nej, men det har noget med, om et spil vil køre eller om det ikke vil!
Avatar billede sticky Nybegynder
09. oktober 2000 - 14:23 #10
Sygate er det bedste til internet deling.
Bare lige en lille komment.

Avatar billede burningice Nybegynder
17. oktober 2000 - 21:57 #11
sygate... ha... winroute du... ;)

Jeg undrer mig dog lidt over at du siger at der i hjælp til winroute står at man kun kan spille een af gangen. Vi kører selv winroute på en lokale netcafe og det virker bare. Dvs. 12 maskiner igennem winroute... og vi kan sagtens spille Tsun, også flere af gangen. Alle de andre spil kører også bare derud af uden nogle problemer.

Men ok, sygate er også godt. Det havde vi også til at starte med, men der bedre sikkerhed i winroute.