Avatar billede avail Nybegynder
06. november 2002 - 08:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tiscali fejl - eller....

Hmmm... her kommer en lang forklaring. Jeg har igennem et år haft samme internetudbyder (Tiscali) og samme mailhotel. Igår virkede det pludselig ikke mere, når jeg vil checke mail, beder den pludselig om en adgangskode( som om jeg har skiftet den)og siger bagefter "Domain is not hosted here". Jeg har snakket med min mailudbyder og han siger der ikke er noget galt, hvilket jeg er tilbøjelig til at gi' ham ret i, da min webmail fungerer fint. Jeg har fået en anden til at checke min mail fra hans outlook, og der var ingen problemer. Når jeg selv prøver hjemmefra får jeg den samme fejl som på arbejdet (jeg har Tiscali begge steder).
Hvad hulen er der galt? For mig virker det som om jeg ikke kan komme igennem til min mailudbyder når jeg bruger et tiscali ADSL abonnement. Hvordan fikser jeg det????
Avatar billede avail Nybegynder
06. november 2002 - 09:46 #1
Never mind... efter et stykke tid har det løst sig selv... et eller andet med noget DNS tjavs!!!
Avatar billede avail Nybegynder
06. november 2002 - 09:46 #2
Thats it - case closed