Avatar billede rasbro Nybegynder
05. november 2002 - 22:07 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Videokomprimering

Hvordan komprimerer jeg min store mpeg-fil til en mindre divx-fil???
Er der evt. et specielt (gratis) program that can do the trick?
Avatar billede rasbro Nybegynder
05. november 2002 - 22:08 #1
Det skal måske lige siges, at filen skal bruges til streaming fra en hjemmeside...
Avatar billede hermandsen Juniormester
05. november 2002 - 23:13 #2
Du kan komprimere til DivX med VirtualDub...
www.virtualdub.org

Om DivX kan streames ved jeg ikke, men jeg mener det kan lade sig gøre...

VirtualDub er i hvert fald svaret hvis du vil lave MPEG omg til DivX!
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2002 - 09:07 #3
Kig her www.doom9.net
Der er nogen af de bedste guider til video/lyd encoding
Avatar billede rasbro Nybegynder
06. november 2002 - 19:25 #4
Tak for svarene, jeg fandt selv ud af det der med virtualdub...