Avatar billede konig Nybegynder
07. oktober 2000 - 12:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændre skrift størrelse i hjælpefunktionen i office 2000

Hej

På en eller anden mærkelig måde er skriftstørrelsen i selve hjælpefunktionen i mit Office 2000 blevet mindsket så det er meget svært at læse. Jeg kunne dog tyde at funktionen foreslog mig at ændre skriftstørrelsen i web-browseren(???), det hjalp overhovedet ikke. Det er røv irriterende...Hvad kan jeg gøre??
Avatar billede Eigil Hansen Nybegynder
08. oktober 2000 - 07:54 #1
Hej
Jeg mener jeg fik løst et tilsvarende problem ved at ændre skriftstørelse i et af felterne i skrivebordets egenskaber under fanen udseende.
Eller ved at ændre skærmens skriftstørelse under fanen - indstillinger - avanceret.
EIHA
Avatar billede lens Nybegynder
17. oktober 2000 - 02:10 #2
Hvis du er så priviligeret at eje en mus med scroll hjul (eller hvad det nu hedder), så kan du rulle på det mens du holder Ctrl knappen nede. I mit Office 2000 (også i hjælpe funktionen), har det den effekt at skriften bliver større/mindre, afhængig af hvad vej jeg drejer.

Håber det kan hjælpe.
Avatar billede eagleeye Praktikant
23. oktober 2000 - 13:50 #3
Hej
Nu ved jeg ikke helt hvordan hjælpe functionen virker i Office 2000. Men du skriver noget med web-browseren. I IE (UK version) under view er det er punkt som hedder \"text size\" og man kan vælge fra small til x-large.

Hilsen Eagleeye