Avatar billede girlscout Nybegynder
05. november 2002 - 16:02 Der er 3 kommentarer

Aopen 2440 Brænder den driller.

Jeg har for lang tid siden købt en Aopen 2440 brænder. Den startede med at brokke sig over alle typer cd'er og det hjalp at opgradere firmwaren. Firmwaren er nu den nyeste 2.08 og alle cd-medier virker... nogenlunde.

Problemet er, at en eller anden morgen hvor jeg skulle brænde noget ud så kunne den bare ikke mere. Nero skriver fixation error hvis man brænder med track at once, og medium speed error hvis man brænder disc at once. Clonecd laver en eller anden underlig fejl.

Pc'en består af en hd og brænderen. Hver del på hver sin ide controller.

Er der nogen der ved hvad problemet er? - for jeg er blank...synes bare det er underligt.
Avatar billede amd Nybegynder
05. november 2002 - 16:07 #1
Har du stadig garranti?
Hvis ja, så få den indløst...
Har selv MEGET dårlige erfarringer med AOpen brændere.... eksplotioner etc.
Avatar billede girlscout Nybegynder
05. november 2002 - 16:37 #2
okay...

men det er underligt, for der er jo sket nada med den ?
Avatar billede amd Nybegynder
05. november 2002 - 16:46 #3
Ja..... jeg har en der alleredde er byttet 2 gange (har haft den under e halvt år).
Først eksploderede den fronten blev blæst ud og min cd totalt i atomer...
Derefter (da jeg havde fået en anden) Begyndte den næste at detecte den som en 992jj###jjs99 brænder og andre gange ik...
Såh..... Tror godt du kan regne med at det er nu du skal have din garranti