Avatar billede peugeot106 Nybegynder
05. november 2002 - 13:51 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Logitech mus !

Er der ingen som ved dette:

Har et problem med min mus når jeg spiller CS og andre spil
Når jeg trykker på en knap, samtidig med at jeg bevæger musen, så hakker den.

Kan musen ikke sende de 2 signal samtidig ?????????
Altså bevæge manden og skyde samtidig.
Musen er en Logitech Cordless MouseMan optical.

Har installeret alle nye drivere osv.

Nightrider

Ps. Hellere fem ryk i banditten end fem banditter på ryggen.
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
05. november 2002 - 13:54 #1
Du er sikker på at det ikke har noget at gøre med dit grafikkort, der ikke kan klare mosten???
Avatar billede peugeot106 Nybegynder
05. november 2002 - 13:58 #2
Mit system:
XP 2100+
DDR 512 mb pc2700
GF4 ti4200 128 mb

Tror godt det kan klare mosten    :-)
Avatar billede killerbrain Nybegynder
05. november 2002 - 13:58 #3
hvilken knap trykker du på ? det kan jo være at den knap du trykker på åbner noget ude i windows og derfor hakker der
Avatar billede killerbrain Nybegynder
05. november 2002 - 13:59 #4
det skulle være et svar :)
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
05. november 2002 - 13:59 #5
musen skulle da gerne kunne udfører de 2 ting på samme tid.. sikker på at din mus ikke trænger til nye batterier??
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
05. november 2002 - 13:59 #6
dprlig vits iøvrigt... men ellers... sker det i andre spil? f.eks. kan du bevæge musen ude i windows, og så samtidig trykke på musen? altså om den reagere på det?
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
05. november 2002 - 14:00 #7
woops... osse i andre spil... ok
Avatar billede killerbrain Nybegynder
05. november 2002 - 14:01 #8
foxy lady : problemet er ikkke musen hvis den åbner eks. noget i windows, det er computeren. den har sikkert ik resurcer (hvordan det nu staves) nok til at gøre begge ting uden det hakker lidt
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
05. november 2002 - 14:04 #9
den har sikkert ik resurcer (hvordan det nu staves) nok til at gøre begge ting uden det hakker lidt

killerbrain... og disse resourcer kunne ikke være batteriet??
Avatar billede killerbrain Nybegynder
05. november 2002 - 14:05 #10
nej.. da han jo ikke klager over at den kører træls hele tiden ? det vil en mus med lidt batteri gøre.. og ikke hakke fordi han trykker på en anden knap
Avatar billede peugeot106 Nybegynder
05. november 2002 - 14:45 #11
Den har ressourcer nok !!!!
Batterierne er i orden har også prøvet og skifte dem.
Modtageren står ca. 25 cm fra og har også prøvet at flytte den.

Det er ikke fordi den åbne noget i windows.

Eks. hvis man spiller cs og har kniven fremme (uden og røre piltasterne).
Kigger fra side til side kører fint, men med det samme jeg trykker på venstre museknap for at bruge kniven hakker den. trykker jeg jeg på venstre og højre hakker det endnu mere.
Avatar billede peugeot106 Nybegynder
06. november 2002 - 08:56 #12
Er der ingen som er eksperter her ????

Tror selv det er fordi den ikke opdatere hurtigt nok, men håber på et andet svar !!!