Avatar billede poeten Nybegynder
07. oktober 2000 - 00:03 Der er 3 kommentarer

Flash 4- Sparkler + gode råd søges

Hej folkens!
Jeg har lige startet på at bruge flash, og ved ret ud sagt ikke en skid om det.
1: Hvordan laver man en sparkler som følger musens bevægelser rundt på skærmen.
2: Gode hjemmesider hvor man kan læse/lærer sig mere viden om emnet.
3: gode tips af en hver art...
Takker
Avatar billede stp Nybegynder
07. oktober 2000 - 00:20 #1
find den hos www.javapowered.com
Avatar billede driis Nybegynder
07. oktober 2000 - 00:39 #2
Til 1. & 3.: Et godt tip er at holde fingrene langt væk fra at lave en sparkler - det ser i de allerfleste tilfælde irriterende og distraherende ud.
Avatar billede bengtsen Nybegynder
10. juni 2001 - 19:16 #3
Prøv at tjekke Face.dk , der kan du eventuelt få nogle gode idéer fra??