Avatar billede thorfinn Nybegynder
04. november 2002 - 22:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

et eller andet med MySQL og andet jeg ikke helt.....

Øhhm har sikkert hørt den før, om en eller anden noob der gerne vil lave et brugersystem, og så ber andre om at lave det og alt sådan noget! Men nu har jeg altså et community, nu er der bare en funktion, jeg gerne ville lave (selv).
Jeg vil gerne lave sådan at når man har været inde på en bestemt siden i x antal minutter, så får brugeren en enhed! altså så der i MySQL bliver opdateret hvor længe personen er på en bestemt side, og derefter når han har været der i ekspempelvis 10 minutter, får en enhed!
Hvis der er nogen der vil foreslå hvordan jeg går igang, hvilke PHP funktioner jeg skal bruge! Bare vær sød at hjælpe mig igang! tak! Danke Schôn
Avatar billede ztyxx Nybegynder
04. november 2002 - 22:57 #1
jeg lavede noget på et tidspunkt
http://www.eksperten.dk/spm/268063
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2002 - 22:58 #2
Kan du ikke uddybe lidt nærmere hvad det er du vil have og hvordan det skal virke!
Avatar billede verndroid Nybegynder
05. november 2002 - 09:34 #3
Var det ikke muligt bare at sætte siden op til at lave reload efter 10 minutter og så ved reload af siden opdatere med 1 point?