Avatar billede lindof.dk Nybegynder
04. november 2002 - 20:47 Der er 1 løsning

webcam

Jeg skal til at købe dette cam hva synes i om det.. nogle somm har det

Philips PCVC740K ToUcam PRO

/lindof
Avatar billede bbs Nybegynder
04. november 2002 - 21:48 #1
Et rigtig godt kamera, 60fps er rigtig godt. Jeg har selv et der har 30fps, og det kører også ganske fint - dobbelt så meget ville være rigtig godt. Køber snart det samme webcam da jeg kun har hørt godt om det. Det jeg har er også et Phillips.