Avatar billede svend0121 Nybegynder
06. oktober 2000 - 20:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Cd-rom brænding

Jeg arbejder med to ens brændere - begge HP writer Plus 9110i. Den ene sidder i en maskine med netværk og vil ikke brænde cd\'er på over 650 mb. Den brænder gerne dem på under 650 mb. Men den anden maskine sidder i en nyere maskine uden netværk og brænder både stor og små cd\'er. Hvorfor mon problemet med brænderen i maskinen med netværket?
Avatar billede spacey Nybegynder
06. oktober 2000 - 20:24 #1
Goddag mand økseskaft!!!!!

Dit spm. er TOTALT uforståligt!
Avatar billede denboj Nybegynder
06. oktober 2000 - 20:35 #2
sikkert fordi brænderprogrammet i netværket enten ikke understytter overburn - eller fordi overburn ikke er slået til.
Avatar billede nomiz Nybegynder
06. oktober 2000 - 20:38 #3
Måske fordi dine handlinger passer til dine formuleringer..
Jeg forstår simpelthen ikke spørgsmålet...
Avatar billede denboj Nybegynder
06. oktober 2000 - 21:13 #4
forstår i det ikke `?

der er to ens brændere

1 i et netværk
1 der ikke er i netværk

den der er i netværk kan IKKE brænde mere end 650 MB
Den der står alene kan GODT brænde mere end 650 MB

Hvorfor kan den der er tilsluttet netværket IKKE brænde mere end 650 MB lyder spm. så ?

Jeg er ret sikker på at det er sådan det skal forstås.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
06. oktober 2000 - 21:44 #5
har du checket om der er den samme firmware i begge brændere? hvis ikke, så prøv at opdatere firmwaren i den der ikke vil brænde skiver over 650 mb