Avatar billede Thonke Nybegynder
19. marts 1999 - 00:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gratis asp server

Hej alle sammen..
Nu satser jeg alle mine Point så jeg vil også have et godt svar det er 420 point. Jeg skal have en adr. hvor man kan få et gratis hjemmeside server med ASP understøttelse..

MVH: Jonas
Avatar billede Dan Nim Seniormester
19. marts 1999 - 22:46 #1
Jeg er ked af det. Men er jeg ret sikker på at man ikke kan få en gratis server plads hvor man kan bruge ASP. Desvære, jeg kunne også godt selv bruge det, men jeg blev nød til at købe mig ind :(

Men det er jeg også godt tilfress med, da det køre _perfect_.

Men hvor meget plads skal du bruge til ASP'en ?????.

Du kan evt. kontakt mig over ICQ : 5637764.
Avatar billede Dan Nim Seniormester
19. marts 1999 - 22:59 #2
Ups. jeg fik vidst sagt _for_ meget.

Jeg tror jeg har fundet et sted hvor du kan få 2 mb GRATIS ASP Hostning.

Prøv på http://www.huiyang.net/ - Jeg tror at du kan så det du står og mangler der !
Avatar billede Thonke Nybegynder
19. marts 1999 - 23:24 #3
Sådan du !
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 1999 - 23:30 #4
Okey!

Gratis ASP Hosting på DK server.

www.subnet.dk

Mvh
Zaccyone
Avatar billede wall Nybegynder
24. marts 1999 - 11:41 #5
Du kan få gratis server med asp her www.q2.dk

/Wall
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 1999 - 11:45 #6
q2.dk kræver at siden er spilrelateret.

www.subnet.dk kræver at der indsættes banner. (men det synes jeg er rimeligt nok.

/zaccyone
Avatar billede pgj35 Nybegynder
25. maj 1999 - 11:58 #7
Jeg har en side hos Subnet og har ikke haft problemer fordi jeg ikke indsætter deres banner :o)
Avatar billede xzxzx Nybegynder
15. juni 2001 - 18:46 #8
www.friserverplads.dk - ? er jeg for sent ude ;-)!?
Avatar billede wanger Nybegynder
04. juli 2002 - 00:06 #9
WANGEREN var her.. .,'¨´,.