Avatar billede regurger Nybegynder
06. oktober 2000 - 14:26 Der er 2 kommentarer

reference og Word.Document

Jeg forsøger at hente Word-konstanter til brug i WSH gennem XML. Følgende kode giver fejlen \"Cannot add reference: {00020905-0000-0000-C000-000000000046}\", men jeg kan ikke finde noget galt med det.

<?xml version=\"1.0\" encoding=\"ISO-8859-1\"?>

<job id=\"WordReference\">
<?job debug=\"true\"?>
<reference object=\"Word.Document\" version=\"8.0\" />

<script language=\"VBScript\">
<![CDATA[
WScript.Echo \"Test\"
]]>
</script>
</job>

Hvis jeg fjerner script-delen får jeg ingen fejlmeddelelser. Fjerner jeg istedet referencen og beholder script-delen virker det!

Alle kommentarer er velkomne for jeg er helt på herrens mark her...
Avatar billede swjensen Nybegynder
07. oktober 2000 - 15:51 #1
Hvad henter du XML-koden med?
Avatar billede regurger Nybegynder
09. oktober 2000 - 08:22 #2
Windows Script Host. Jeg gemmer koden i en .WSF-fil og kører den med WScript.exe.