Avatar billede ostekiks Nybegynder
03. november 2002 - 14:48 Der er 2 kommentarer

Deling af inet linie

jeg har pt.2 computere der begge skal stå på nette jeg vil gerne høre om der er nogle der kender et program som kan dele inet linien op (1Mbit/512)så den en computer kun har adgang til f.eks 256/128 og den anden har 744/384.
Avatar billede www.ms.clan.4t.com Nybegynder
03. november 2002 - 14:50 #1
det ved jeg ikke om man kan så de får en bestemt hastighed men hvis den computer der skal dele inet forbindelsen er en windows pc kan du bare bruge windows's indbyggede internet forbindelses deling som bliver kaldt ICS (Internet Conenction Sharing)
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
03. november 2002 - 14:51 #2
squid proxy på en *nix box