Avatar billede tingo Nybegynder
06. oktober 2000 - 14:08 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

underskriftindsamling i ASP (HASTER)!!!!

Hej

okay klad med sportidiot! fordbold nørd... whatever

men jeg er simplethen blevet så træt af tvdanmark...og kan ikke se hvad de har ud af at sende vm-kval kamp til 48 % af danmarks befolking!!

jeg vil starte en underskriftsindsmaling for at få dem i tale! jeg ved dette har hjulpet før omkring andre emner!! (her tænker jeg specielt på den underskrift indsamling der var i forb. med Tele D håndtering af DSL kunder og ventetider)

Det haster lidt med at få lavet en form med navn og postnr som man kan indtaste, og derefter trykke send! hvorefter det blir gemt i en slags et eller andet :-)

jeg vil gerne have jer eksperters hjælp til dette.. og evt. hvis en af jer kender en som kender en , der kunne være interesseret i at sponsere et domain til dette formål, mod banner exponering! jeg tror siden blir set og brugt af MANGE!

alle der hjælper med at stable dette på benene får credits for det! lad os komme igang først projekt er at få lavet det ASP script!!

p.s. jeg har ikke givet mange point for dette.. men håber det er okay, da det er en sag der kan gavne alle os fodboldfreaks!
Avatar billede tingo Nybegynder
06. oktober 2000 - 14:09 #1
hey! der er mange stavefejl i ovenstående mail!

:-) beklager *G*
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. oktober 2000 - 14:23 #2
Jeg er med.. 100 point *S
Avatar billede retep Nybegynder
06. oktober 2000 - 17:54 #3
Hmmmm, som om den elendige sport ikke fylder nok i fjernsynet i forvejen, hmmmm...

Er der nogen der er med på en underskriftsindsamling mod fodbold. For at fremme de mange andre fede sportsgrene som bliver underprioriterede? Dét synes jeg er en god idé ;)
Avatar billede drean Nybegynder
06. oktober 2000 - 22:08 #4
retep> Der kan jeg være med :)
Avatar billede kasseper Nybegynder
06. oktober 2000 - 22:17 #5
ellers kan i jo bare sidde der hjemme og svare på eksperten spg. istedet for at surmule over tingo\'s fremragende initiativ.
Avatar billede drean Nybegynder
06. oktober 2000 - 22:26 #6
Tjaa....kasseper der var vel nok en mulighed.
Avatar billede tingo Nybegynder
06. oktober 2000 - 22:31 #7
meget fint!!
i svare på mit indlæg!
men jeg ser intet konkret!!

/Tingo
Avatar billede drean Nybegynder
06. oktober 2000 - 23:30 #8
Troede faktisk bacardil lavede det...
Men skal det bare kunne gemme navn og post.nr og så evnt. om man kan se tvdanmark så du/i kan finde ud af det kun er folk som ikke kan se som er utilfrede ??
Jeg kan godt lave et lille ASP script med underliggende Access database, hvis det har iterresse ??
Avatar billede tingo Nybegynder
07. oktober 2000 - 00:00 #9
Drean > det tilbug vil jeg meget gerne tage imod...og give credits for...det var en god ide med om de kan se tvdanmark eller ej.....har osse hørt at kommentatorene stinker :-)

takker
Avatar billede drean Nybegynder
07. oktober 2000 - 00:03 #10
Oki...går igang...du laver selv design o.l ??
Hvad mere, folk skal vel kunne se dem som har skrevet sig ind..eller se hvor mange der er i databasen ??
Går i gang nu
Avatar billede tingo Nybegynder
07. oktober 2000 - 00:14 #11
ja...

folk skal ku se : der er nu X underskrifter
eller noget i den retning...
takker
Avatar billede drean Nybegynder
07. oktober 2000 - 00:43 #12
Tag en lille kigger:
http://drean.dyndns.org/as/default.asp (er ikke tilgængelig når jeg er offline)
Den skulle gerne være færdig.
Avatar billede drean Nybegynder
07. oktober 2000 - 00:48 #13
http://drean.dyndns.org/as/afstemning.zip

sig hvis jeg skal sende den til din e-mail.
Avatar billede tingo Nybegynder
07. oktober 2000 - 00:49 #14
ser godt ud....

men ja det kan jeg da osse selv.. måske ska det ændre til.. hvis du har TV-Danmark 1

TVD2 kan trodsalt ses af næsten ligså mange som TV2...det er jo Tvd1 de sender kampen på... :-)
Avatar billede tingo Nybegynder
07. oktober 2000 - 00:51 #15
den kan ikke finde den sidst url du skrev...
Avatar billede drean Nybegynder
07. oktober 2000 - 00:55 #16