Avatar billede renefisk Nybegynder
02. november 2002 - 12:54 Der er 7 kommentarer

Hejsa er der nogen der ved hvordan man overcloccer sin gamle 133 Herz
Avatar billede rullemarie Praktikant
02. november 2002 - 12:58 #1
Prøv at se på dette link:

http://www4.tomshardware.com/guides/overclocking/

Rullemarie
Avatar billede zuperjmo Nybegynder
02. november 2002 - 13:00 #2
nææ....
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
02. november 2002 - 13:20 #3
du sidder enten clock freq op, eller multiplier ?
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
02. november 2002 - 13:52 #4
Du skal sikkert flytte en jumper på bundkortet og derved hæve FSB'en eller noget lignende... Men jeg tror ikke du får hevet ret meget mere ud af den!

Sådan har jeg i hvert fald OC'et en kammerats 200Mhz til 233Mhz...
Avatar billede mr-bob Nybegynder
02. november 2002 - 13:54 #5
renefisk> det er en meget dårlig idé at clocke en så gammel cpu, de vil måske kunne få Max 20 Mhz ud af den og det vil muligvis gøre at den bliver ustabil, eller brænder af! Meget dårlig idé!

Mr bob
Avatar billede mr-bob Nybegynder
02. november 2002 - 13:54 #6
men hvis du absolut vil, hvilket bundkort har du så???
Avatar billede dark_one Nybegynder
04. november 2002 - 21:04 #7
P133 er multiplyer låst, såååååå, det bliver ikke nemt at få præsset noget ud af den. hvis dit bundkort kan klare det så køb en AMD K6/2 550 eller lignende, den kan stadig fåes og koster under 500,-

//Dark