En konsol og engine er på en måde jo det samme.. Tager du f.eks. spillet Soldier Of Fortune og tager konsollen ned kan du jo tydeligt se at det kører på Quake 2 motoren, men det er jo stadig to vidt forskellige ord, med vidt forskellig betydning..
Hvad nu hvis jeg har 256 ram, kan jeg så skrive f.eks. -mem 128 eller noget..?
Jamen.. Commandoren er Heapsize i Quake1 (ved ikke om det dur til HL) men efter Heapsize skriver du et tal som fortæller hvormeget ram den skal ligge til programmet... F.Eks. HL.exe -Heapsize 32 eller HL.exe -Heapsize 32000 (jeg kan ikke helt huske om det er kbyte) prøv engang...
Nåå, jamen jeg troede bare at man kunne tildele endnu flere ram, så jeg vandt nogle fps hjem eller noget... Men hvis i siger det ikke vil hjælpe, så er det lige meget
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.