Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
02. november 2002 - 00:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kingston vs Apacer

Jeg skal til at have smidt noget hukommelse i min puter fordi den er blevet lidt langsom. Har i forvejen 1x128 mb apacer og 1x256 mb apacer - begge pc133 sd-ram.

Er det så bedst at købe Apacer 512 mb sd-ram og putte i fordi der i forvejen sidder 2 apacer ramblokke i computeren eller skal jeg hellere købe kingston? Kingston er jo virkelig kvalivare, men er forskellen nu også så stor igen?
Avatar billede ulich512 Nybegynder
02. november 2002 - 00:39 #1
os?? og hvad bruger du din pc til?
Avatar billede the_collector Novice
02. november 2002 - 00:39 #2
Det bedste er altid, at købe ram af samme type, da ram af forskellig type/fabrikater kan give problemer. Men hvis du stod og skulle ud og købe helt nye ram fra starten af, så ville jeg nok anbefale Kingston.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
02. november 2002 - 01:11 #3
k thx
Avatar billede the_collector Novice
02. november 2002 - 01:17 #4
Tak for pointene. Der er ikke noget i vejen for at blande forskellige størrelse af ram, det skal gerne gå godt. I de fleste tilfælde kan man også godt blande forskellige fabrikater ram, men nogle gange kan man bare ikke og så vil det være surt at have ofret en masse penge på ram, der bare ikke duer i ens computer.