Avatar billede tlunde Nybegynder
31. oktober 2002 - 21:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvilken skærm...

Hejsa Eksperter :o)

Lige nu har jeg denne skærm:
http://edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514797934

og den vil jeg gerne sælge. Hvad kan jeg få for den?? Den er ca. 1 år gammel...Nogle der er interesseret??

Jeg ønsker mig i stedet for en 19" skærm. Hvilken en anbefaler i der??

\Thomas Lunde
Avatar billede domino1977 Nybegynder
31. oktober 2002 - 21:44 #1
Uhhhh..... Samsung!!!

Du kan da være heldig at få en tusse for den!!!

Køb enten samsung eller Viewsonic!!!
Avatar billede tlunde Nybegynder
31. oktober 2002 - 21:45 #2
Er Samsung ellers et OK mærke indenfor PC skærme?
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
31. oktober 2002 - 22:07 #3
tlunde....Hvor i landet befinder denne skærm sig???
Avatar billede fido82 Nybegynder
31. oktober 2002 - 22:09 #4
jeg vil da godt give lidt for den hvis det er.... hvor i landet ? Er der kvitering på ? Fejl / mangler ?
Avatar billede tlunde Nybegynder
31. oktober 2002 - 22:45 #5
Jeg bor i Aalborg...og den fejler intet! Og der er stadig kvittering på den! Det er den jeg sidder og arbejder på nu, men kunne egentlig godt tænke mig noget lidt større...hvad vil i give for den??
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2002 - 22:49 #6
Jeg har selv købt en ViewSonic P90F (19") med fuldstændig flad skærm.

Den er super, kører i øjeblikket 1280x1024@85 Hz

Det eneste man mangler lidt er en USB hub under skærmen. Men til 2900 er det jo også begrænset hvor meget man kan forlange.
Avatar billede gertsen Nybegynder
01. november 2002 - 10:05 #7
I stedet for at købe et kæmpe "lokum" på 19", hvorfor ofre du så ikke pengene på en 17" fladskærm (den har næsten samme viewable area som en 19" CRT). Her laver Samsung iøvrige nogle der er rigtig gode. F.eks. Samsung SyncMaster 171 der fås i forskellige versioner, alt efter udseende.
Så får du jo også mere plads på skrivebordet.
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2002 - 13:19 #8
Måske fordi de er dobbelt så dyre?

;)
Avatar billede tlunde Nybegynder
05. november 2002 - 15:09 #9
Fik aldrig et konkret svar på dette spørgsmål...
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2002 - 15:47 #10
Jeg har selv købt en ViewSonic P90F (19") med fuldstændig flad skærm.

Den er super, kører i øjeblikket 1280x1024@85 Hz

Det eneste man mangler lidt er en USB hub under skærmen. Men til 2900 er det jo også begrænset hvor meget man kan forlange.