Avatar billede lightbrain Nybegynder
31. oktober 2002 - 21:39 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Skift fra vindue

Hej

Jeg har et link i popup-vindue, som jeg gerne - når man klikker på det - vil have vist i det bagvedligge vindue (som ikke er et popup-vindue)... hvordan?
Avatar billede lequet Nybegynder
31. oktober 2002 - 21:42 #1
Hvis det bagvedliggende vindue er det vindue der åbnede dit popup kan du gøre sådan her

<a href="java script:window.opener.location.href='dinside.htm'">
Avatar billede knudgert Nybegynder
31. oktober 2002 - 23:47 #2
Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
01. november 2002 - 13:39 #3
eller også kan du skrive <a href="#" onclick="window.opener.focus(); return false">

[Utestet]
Avatar billede lightbrain Nybegynder
03. november 2002 - 12:13 #4
Super - tak for det.

Kan I ikke også lige lige på den her:
http://www.eksperten.dk/spm/278554

>>mikoalngelo
Hej med dig din "gamle" dreng :-)
Avatar billede lightbrain Nybegynder
03. november 2002 - 12:14 #5
Kan I ikke også lige lige på den her -> Kan I ikke også lige KIGGE på den her ;)