Avatar billede smukke Nybegynder
05. oktober 2000 - 15:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Åbne nyt vindue med <A HREF> i Netscape

Følgende virker kun i IE - ikke i Netscape. Er der nogen, der kan forklare mig hvorfor eller give mig et løsningsforslag??
(Funktionen newWindow er defineret andetsteds)

<A OnClick=\"newWindow(\'search.asp?letter=A\',\'searchResult\',\'320\',\'500\',\'yes\',\'no\');\">A&nbsp;</A>

Avatar billede geeeet Nybegynder
05. oktober 2000 - 15:40 #1
<A href=\"java script:newWindow(\'search.asp?letter=A\',\'searchResult\',\'320\',\'500\',\'yes\',\'no\');\">A&nbsp;</A>

</Geeeet
Avatar billede smukke Nybegynder
05. oktober 2000 - 15:41 #2
Fandt selv løsningen:

<A href=\"java script:newWindow(\'alfabeth_search.asp?letter=A\',\'searchResult\',\'320\',\'500\',\'yes\',\'no\');\">A&nbsp;</A>
Avatar billede smukke Nybegynder
05. oktober 2000 - 15:42 #3
Nå - okay - du fortjener da pointene, selvom jeg selv fandt løsningen.
Jeg så først dit svar, da jeg selv havde sat min kommentar ind.
Avatar billede geeeet Nybegynder
05. oktober 2000 - 15:42 #4
Helt ok, og tak :-)

/Geeeet