Avatar billede dronten Nybegynder
30. oktober 2002 - 22:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

spil

jeg har lige instaleret en demo af UnrealTournment2003 men når den starter op siger den

"exiting do to error"

nogen der ved hvad det kunne betyde?
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2002 - 22:33 #1
Grafikkort driver prob.
Avatar billede dronten Nybegynder
30. oktober 2002 - 22:35 #2
det tænkte jeg nok.... hvad kan jeg gøre ved det? jeg har hentet den nyeste driver!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
31. oktober 2002 - 00:58 #3
Du bedes for fremtiden finde på en mere beskrivende titel til dit
spørgsmål,
- den i dette spørgsmål brugte er simpelthen bare ikke god nok, så svært
kan det vel heller ikke være?, bare nogenlunde at antyde hvad det
egentligt er dit spørgsmål går ud på i titlen.
En bedre titel hjælper på flere måder, dels sikrer den at de folk der ser
på spørgsmålet ikke er nødt til at gå ind og se efter hvorvidt de nu rent
faktisk kender emnet/ kan svare på det, udover dette er der en del der er
så trætte af unøjagtige, ufuldstændige eller simpelthen ikke gennemtænkte
spørgsmålstitler at dette afholder dem fra at svare på spørgsmålet,
upåagtet at de kan svaret.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede dronten Nybegynder
31. oktober 2002 - 09:50 #4
ok...... det skal jeg så huske.
Avatar billede dronten Nybegynder
31. oktober 2002 - 10:42 #5
!
Avatar billede raeven Nybegynder
12. november 2002 - 18:14 #6
jelzin101 -> hvem fanden har pisset på din sukkermad?