Avatar billede macro Nybegynder
29. oktober 2002 - 23:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Farver på borders på layout frames eller layout cells

Hej.

Jeg vil gerne have at vide, hvordan man sætter farve på en ramme man har sat ind. Det ville være rart, hvis der var en metode til at farve rammen på en layout frame eller cell ... men det må også gerne være på en anden type ramme, som er let at håndtere
Avatar billede Svave Nybegynder
30. oktober 2002 - 09:13 #1
Hej - Hvis du hopper ind i scriptet på det du har lavet og tilføjer - Border Color="ffffff" - de 6 f'er er hexital som angiver farve værdien.
Hilsen Svave
Avatar billede macro Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:06 #2
Hejsa.
Jeg kan ikke se inde i scripten, at man kan angive border colot nogen steder
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
30. oktober 2002 - 22:32 #3
<table width="400" border="5" bordercolor="#CC0033">
  <tr>
    <td bordercolor="#33CC66">&nbsp;</td>
  </tr>
</table>

:-) Karsten
Avatar billede macro Nybegynder
30. oktober 2002 - 23:02 #4
Jeg har imellem tiden fundet flere alternativer til, hvordan man gør! Sågar den helt autoriserede måde .... som er noget mere elegang end at skulle ind og rode i kildekoden - selvom det da også kan ha' en charme i sig selv