Avatar billede www.dk Nybegynder
29. oktober 2002 - 20:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Php-nuke driller

Efter jeg har brugt php-nuke i noget tid er det begyndt at drille! Hele admin menuen er væk. :( Det skete efter jeg skrev i mit forum..Jeg har prøvet at logge ud og ind igen men det hjælper ikke. Hvad gør jeg lige ved det?!?
Avatar billede tipsen Nybegynder
29. oktober 2002 - 22:08 #1
Så skal der vist gang i de vilde gæt...
Avatar billede avminarm Juniormester
30. oktober 2002 - 19:53 #2
prøv evt. dit sprg på www.nukeworld.dk - det er den danske support side ;-)
Avatar billede www.dk Nybegynder
30. oktober 2002 - 22:24 #3
Jeg kan ikke få linket til at virke :/
Avatar billede avminarm Juniormester
31. oktober 2002 - 12:05 #4
Så er det fordi siden er nede pt - prøv igen senere (der har været lidt nedetid på det seneste - jeg ved ikke hvorfor ?)