Avatar billede vaase Nybegynder
29. oktober 2002 - 20:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Driver til Acer printer

Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan finde driveren til Acer Laser 3+
Avatar billede robotten Praktikant
30. oktober 2002 - 08:11 #1
Har du flere oplysninger omkring printeren? Kan intet finde på de opgivne oplysninger.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. oktober 2002 - 09:15 #2
Acer fremstiller, mig bekendt, ikke printere overhovedet.

Det er muligt du sidder med en printer, der står Acer på. Men det er almindeligt at PC producenter køber retten til at sætte deres logo på andre firmaers printere (som Dell f.eks. lige har lavet kontrakt med Lexmark).

Jeg gætter derfor på at det i virkeligheden er en HP, Canon eller en Lexmark printer du har. Navnet 3+ siger HP eller Canon.

Prøv derfor først med HP LaserJet III (Plus) driveren.

Ellers må du lige finde modelmærkaten og læse nærmere, hvem der har lavet den og hvad model det er.
Avatar billede vaase Nybegynder
30. oktober 2002 - 10:25 #3
Acer har produceret printere eller jeg har ihvertfald fået at vide af vedkommende som ikke kan finde driveren at han kunne hente dem hos acer for 3 år siden.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. oktober 2002 - 10:39 #4
Jeg kan garantere dig 100% at det ikke er en ACER printer, fremstillet af Acer med en Acer driver.
Jeg har nu, for at lade tvivlen komme til gode, kryds og tværs søgt www.driversguide.com - og der var absolut ikke nævnt én eneste acer printer lookalike model.

Så hvis Acer har haft printer, har det været som tidligere beskrevet, et andet mærke med Acer logo på.
Avatar billede robotten Praktikant
30. oktober 2002 - 11:47 #5
Men hvis du er så stædig, så ring selv til dem:

http://www.acer.dk/vi/page50.jsp-page52,,,,,,,,,404,,,,,,,67,,,67,5,5,,67,,5,,,67,,,0,0,5,,2600838484.htm

Acer har skandinavisk support, så det kan være du får fat i en svensktalende supporter - det er ganske spændende ;)
Avatar billede vaase Nybegynder
30. oktober 2002 - 12:04 #6
OK lad os nu glemme alt om hvem der rent faktisk har produceret printeren, hvis der for 3 år siden har kunnet hentes en driver til den specifikke printer går mit spørgsmål på hvor får jeg fat i den idag.
HP producerer såvidt jeg er informeret printeren Apollo som er en discount udgave men jeg kan ikke finde driver til Apollo printere hos HP og det er her problemet jo ligger. I mit tilfælde kaldes printeren bare Acer.
Avatar billede robotten Praktikant
30. oktober 2002 - 13:09 #7
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. oktober 2002 - 14:10 #8
Men har du prøvet med HP LaserJet II eller III driverne? - de er jo universelle på laserprintere (PCL), og 90% printere er bagudkompatible med disse to drivere.
Avatar billede robotten Praktikant
11. november 2002 - 11:05 #9
Fundet ud af mere?
Avatar billede vaase Nybegynder
11. november 2002 - 16:53 #10
Fik det ikke til at virke, har måttet købe ny printer.