Avatar billede prysse Nybegynder
29. oktober 2002 - 12:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Lige her til slut...

Så har jeg næsten sat den sidste hånd på min hjemmeside, men der er lige nogle ting jeg skal have afklaret. Hvordan er min side. Hvad er det første indtryk?? Hvad er godt?? Hvad er skidt?? Hvad kan gøres bedre??

Hvad med indhold? Er siden indbydne?? Var det en du vil tage seriøs og prøve at kontakte (Hvis det var nødvendigt) Måske købe noget ved??

Kort sagt. Alt i det store hele må gerne løbes igennem, hvis du har tid og lyst.

Alt form for kritik er velkommen. Jeg takker på forhånd

>>Prysse<<
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2002 - 12:34 #1
Jeg synes den er flot...
Avatar billede Chewie Novice
29. oktober 2002 - 12:34 #2
klassiker
Avatar billede swaq Nybegynder
29. oktober 2002 - 12:35 #3
Øhh... hvilken side???
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
29. oktober 2002 - 12:35 #4
TOTALT NICE!!! o)
Avatar billede Chewie Novice
29. oktober 2002 - 12:35 #5
http://web.prysse.dk jeg tror det er denne
Avatar billede prysse Nybegynder
29. oktober 2002 - 12:46 #6
Så sandt så sandt. Sorry jeg glemte linket... http://web.prysse.dk
Avatar billede dennismp Nybegynder
29. oktober 2002 - 12:57 #7
Siden virker ikke ordenligt i opera.
Det ville være synd at sige at siden validere.
Før (30 sekunder siden) Når jeg trykker på kontakt (øverst til højre) fik jeg lov til at hente en fil.
Nu: "MSWC.ContentRotator.1 error '80070002'

The system cannot find the file specified.

/add.asp, line 2"

Er du overhovedet klar med din side?

Jeg ved faktisk slet ikke hvad du prøver at sælge ?

mht "kodesprog". Nogen grund til du fortæller det?
1) Dem der interessere sig hvor hvilken sprog et site(?) bliver implementeret i, vilo nok undre sig over "sprogene" HTML, CSS, SSI
2) Dem der ikke interessere sig for teknikken er ligeglad om du kan det ene eller andet. De vil have en hjememside (antaget at det er det du tilbydeR).
Avatar billede prysse Nybegynder
29. oktober 2002 - 13:10 #8
DennisMP>> Nu kan det jo være at du var så uheldig at træde ind på min sde mens jeg sad og rodede med ASP'en...

Kodesprog-sektionen er fjernet, for jeg kan egentlig godt se din pointe med det du skrev.

Er der mere kritik derudaf i verden er den hjertens velkommen
Avatar billede henrik-henrik Nybegynder
29. oktober 2002 - 14:18 #9
det er et nice site du har der men der mangler ligsom lige det sidste finish, jeg ved ikke helt havd det er men ellers er det godt!
Avatar billede groggy Nybegynder
29. oktober 2002 - 15:32 #10
Lige en kommentar efter det hele.

Jeg synes du sku fjerne edonkey reklamen. Mange mennesker vil med det samme, opfatte det som warez, og sandsynligvis tage afstand. Jeg synes ikke det virker så "professionelt" med reklamer på en erhvervsside overhovedet.
Avatar billede dennismp Nybegynder
30. oktober 2002 - 13:08 #11
Du burde hente Opera og se din egen side :-)