Avatar billede pniels12 Nybegynder
29. oktober 2002 - 09:50 Der er 4 kommentarer

Audio pci128 lydkort

Jeg har nogle problemer med at få mit lydkort til at virke ordenligt. Lyden er meget dårlig, den lyder nærmest som en LP med ridser. Lyden er ok i nogle meget få sekunder så kommer der en lyd som en ridset LP også nogle sekunders god lyd igen.
Jeg har prøvet at hente en ny driver hos creative, men stadig samme problem ?
Avatar billede jefa Nybegynder
29. oktober 2002 - 09:55 #1
har du checket at stikket på lydkort er ordentlig monteret?
Avatar billede jefa Nybegynder
29. oktober 2002 - 09:57 #2
altså stikket fra lydkort til højtalere!
Avatar billede peet-49 Novice
29. oktober 2002 - 10:18 #3
Har du tjekket dine forbindelser, og det stadig ikke er i orden, går du i enhedshåndtering, og fjerner lyddriverne der, og genstart systemet, windows installerer selv igen.
Avatar billede funkystuff Nybegynder
29. oktober 2002 - 10:37 #4
Jeg havde samme problemer i spil. Jeg fandt ud af at grafikkort og lyd delte IRQ. Jeg flyttede lydkortet til en anden PCI-slot, det virkede.