Avatar billede stinepedersen Nybegynder
29. oktober 2002 - 08:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hvad er denne fejl????

min computer vil ikke starte op og skriver dette på en blå skærm. Hvad kan jeg gøre for at rette det.

stop:c000026c enhedsdriver kunne ikke indlæses
\systemroot\system32\drivers\e100bnt5.sys enhedsdriver kunne ikke indlæses
fejlstatus 0xc0000221
Avatar billede peilman Nybegynder
29. oktober 2002 - 08:47 #1
det lader til at din netkort-driver ikke kan indlæses, start op i fejlsikret tilstand (F8) og geninstaller driver til denne. Dette gør forhåbentlig tricket.
Avatar billede stinepedersen Nybegynder
29. oktober 2002 - 09:04 #2
nu ser maskinen ud til at virke igen, ved ikke hvad der var galt. Har genstartet den 20 gange. men du får point