Avatar billede cmagazine Nybegynder
04. oktober 2000 - 19:59 Der er 15 kommentarer

Hvad syntes i om denne side.

Jeg vil baer høre engang hvad i syntes om denne side..??

Den er lavet Uden JAVA, og alle de andre Programmerings sprog KUN html og syntes selv jeg er sluppet godt fra det.

Og nu har Danmarks Største gamesite spurgt om jeg vil hostes.

Så kom med jeres Mening
Avatar billede keysersoze Guru
04. oktober 2000 - 20:03 #1
adresse?
Avatar billede laserzap Nybegynder
04. oktober 2000 - 20:03 #2
Kan vi få en adresse ?
Avatar billede cmagazine Nybegynder
04. oktober 2000 - 20:04 #3
Ja, det er www.cmagazine.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. oktober 2000 - 20:08 #4
Tja.. der er 3 farver i selve designet blå, sort og hvid.. Måske skulle du fjerne den sort på en måde...

Og den øverste bjælke med infopaq ser hellere ud til at gøre designet bedre.

menu´en kunne vist ikke laves på en grimmere måde, men skidt.

Design.. 5@13

Indholdet er ikke noget vildt der ville jeg sige at hvis du gad kunne du, fjerne et par sider også få lidt mere indhold på dem.

Indhold.. 6@13

Generelt 6@13
og ca. 37 brugere dagligt ;o)
Avatar billede denboj Nybegynder
04. oktober 2000 - 20:11 #5
CM=Championship Manager ???
hm - jeg lærte intet om manager spil som jeg ikke vidste i forvejen og overhovedet intet om championship Manager - eller hvilket spil det nu er.
forøvrigt når man vælger gode køb/målmænd får man fejl 404

til forumet så er det for besværligt at få lov til at skrive
Avatar billede laserzap Nybegynder
04. oktober 2000 - 21:31 #6
keysersoze>>>

Angående spørgsmålet om udtræk fra databasen spørger du efter mit ICQ nummer og her er det: 93387164
Jeg er online indtil kl. 22.15
Avatar billede winx Nybegynder
04. oktober 2000 - 22:27 #7
Det ser sådan så nogenlunde ud.
den er lidt rodet og uoverskueligt.
den øverste frame med den rullede overskrift er alt for stor.

6^@13
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. oktober 2000 - 07:32 #8
Avatar billede claus_larsen Nybegynder
05. oktober 2000 - 09:41 #9
Hmm.. Kan ikke få kontakt til serveren!

Avatar billede zhatten Nybegynder
05. oktober 2000 - 11:49 #10
jaj eg synes ikke det er så flot med 3 skrift farver du skal holde dig til en.

designet er heller ikke så godt 6@13
Menuen er alt for lang

indholdet er heller ikke vildt 6@13

få lidt stry over skrift farverne til at starte med det er helt forvirende det skifter

- Zhatten
Avatar billede claus_larsen Nybegynder
05. oktober 2000 - 11:55 #11
Smid den røde farve væk!
Avatar billede ujdesign Nybegynder
05. oktober 2000 - 22:36 #12
Nogle kommaer og lidt bedre stavning, ville måske gøre teksten lidt mere forståelig, men du burde nok også arbejde med sproget :-)
Avatar billede aneez Nybegynder
07. oktober 2000 - 09:31 #13
Den virker da overhoved ikke i NS. Prøv at sætte <body bgcolor=\"#FFFFFF\"> ellers bliver bagrunden på din indholds side bare grå og det er ikke pænt..

/@neez
Avatar billede snedled Nybegynder
07. oktober 2000 - 14:53 #14
Meget brugt opbygning, men det er der jo intet i vejen med :-)

enkelte kommentarer:
1) Det er ikke fedt med en scroll-bar i menu-linien. - Træk den sammen, slet nogle underpunkter!

2) toppen der kører er ikke særlig fed! - Du skulle måske lave en fed topbar i stedet. - Og så virker marquee ikke i NS.

3)Måske skulle du skrive helt i starten hvad CM er!. - Jeg er ikke spiller, så man ved egentlig ikke hvad der snakkes om.

...ellers flot og indholdsfuld side. - Dem der ved hvad CM er, vil sikkert få meget ud af siden :-)

/snedled
Avatar billede lkh Nybegynder
07. oktober 2000 - 22:57 #15
Kun en lille kommentar: Vælg nogle farver der passer sammen.
Det er ikke kritik, kun råd.